ראה"מ: "היכולת לפעול מול הרבה מטלות – הולכת להיות מאותגרת"

    איתי גדסי No Comments on ראה"מ: "היכולת לפעול מול הרבה מטלות – הולכת להיות מאותגרת"

    ראש הממשלה במהלך הרמת כוסית חגיגית בקריה, התריע כי בתקופה הקרובה היכולת לעבוד במספר זירות הולכת להיות מאותגרת מתמיד. הרמטכ"ל כוכבי שיבח את קבלת ההחלטות: "קבלת ההחלטות היא מקצועית, היא עניינית, היא שקולה, ואנחנו בלי יוצא מן הכלל, מקבלים את ההחלטות על פי טובת המדינה"

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כמידי שנה, ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו השתתף הערב (חמישי) בהרמת כוסית חגיגית לכבוד ראש השנה עם פורום מטכ"ל, בבית בן גוריון בקריה.

    ראש הממשלה נתניהו נאם בפני הפורום והתייחס לאתגרים חסרי התקדים שעומדים מול ישראל: "היכולת המוכחת של הצבא שלנו, של הפורום הזה, לפעול בו זמנית מול הרבה מטלות – היכולת הזאת הולכת להיות מאותגרת כפי שלא הייתה".

    נתניהו הוסיף, "אנחנו יודעים מה מתרחש סביבנו ומה מתרגש סביבנו. עד היום אני חושב שניווטנו את הדברים בצורה גם נועזת וגם אחראית, בדיוק כפי שהרמטכ"ל תיאר, בהרבה זירות ולפעמים בו-זמנית. אבל לא במאבק כולל".

    לסיום אמר ראה"מ לחברי הפורום, "אני סומך עליכם, אני מעריך אתכם ואני גם מאתגר אתכם. שנה טובה לכם".

    photo_2019-09-26_20-22-43

    צילום: אריאל חרמוני/משרד הביטחון

    הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי אמר בכינוס החגיגי: "אני נמצא בפורום הזה הרבה שנים ואני גם נמצא בפורום קבלת ההחלטות בתפקידים שונים ואחרים, ובוודאי בתפקידי הנוכחי. אני אומר את זה לפורום הזה, אני אומר את זה לכולם – קבלת ההחלטות היא מקצועית, היא עניינית, היא שקולה, ואנחנו כולם, בלי יוצא מן הכלל, מקבלים את ההחלטות על פי טובת מדינת ישראל כשהשיקולים של ביטחון מדינת ישראל זה מה שמכתיב את הפרמטרים שעל פיהם אנחנו שופטים את המציאות, ורק הם".

    עוד הוסיף כוכבי, "השבועות האחרונים הם דוגמה מובהקת למושג "צבא הגנה לישראל". זה צבא שמגן על העם שלנו, זה צבא שמגן על המדינה שלנו. רק להיזכר בכמה חדירות נמנעו לעוטף עזה, כמה פיגועים סוכלו ומסוכלים על בסיס יומי באיו"ש כולל אמצעי לחימה".

    כוכבי הזכיר את האיומיםן מצפון, "איזה איומים מנענו באזור הצפון, איך פעלנו במעגלים הנוספים שעדיפה השתיקה על פני הדיבור. זה צבא הגנה לישראל. וזה יותר מאשר סמלי שאנחנו יושבים בבית בן גוריון. אותו בן-גוריון כשצה"ל היה באמת בבת עינו וכל כך יקר לו".



    0 תגובות